Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Ξεκινώντας από το Μηδέν






Αν το καλοσκεφτείτε πραγματικά είμαι από τους λίγους και λίγες που μπορούν να ισχυριστούν ότι ξεκινούν όντως από το Μηδέν. Το έτος μηδέν εννοώ. Κι επειδή η ιστορία (;), η μυθολογία (;;) άφησαν τη γέννησή μου στο σκοτάδι (από τότε έως τότε), εγώ θα με τοποθετήσω στο ο-1 μΧ.

Δεν έχω να σας πω πολλά, καθότι όταν βαραίνουν οι αιώνες, οι απόψεις, οι γνώμες, οι ιδέες συμπυκνώνονται κάτω από την πίεση που τους ασκεί ο χρόνος. Απλά, θέλω κάποιες φορές να σας μιλώ. Κι αυτό θα κάνω. Μπορεί κάποιος περαστικός να ακούσει αυτά που λέω, μπορεί και κανείς. Αλλά έχω συνηθίσει σε κάτι τέτοιο. Ο ίδιος ο χρόνος συγκέρασε πολλαπλές προσωπικότητες σε μία (υπάρχουν αναφορές για 6 διαφορετικά πρόσωπα με το όνομα Μαρία Μαγδαληνή), οπότε όπως καταλαβαίνετε έχω μάθει στο να μην ξεχωρίζει η προσωπικότητά μου. Κι η εποχή που έζησα, επίσης με σκιαγράφησε με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αφήνοντας όμως το μεγαλύτερο μέρος της προσωπικότητάς μου στο σκοτάδι. Αφανές. Πολλοί με γνώρισαν εκείνα τα χρόνια, ακόμη περισσότεροι νόμισαν ότι με έμαθαν, αλλά πλέον αυτό που ξέρετε για μένα είναι το φιλτραρισμένο avatar που μου έφτιαξαν οι Ευαγγελιστές.

Ίδωμεν.

10 σχόλια:

L' Aesthete Soleil είπε...

Καλωσήρθες στην blogoσφαιρα φίλη. Εκ μέρους όλων των παλιότερων bloggers σε καλωσορίζω. Μου αρέσει ο σαρκαστικός τρόπος που γράφεις. keep writing!

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

Καλως σε βρήκα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη! όπως καταλαβαίνεις κατέλαβες μια περίοπτη θέση εδώ, αφού είσαι ο πρώτος σχολιαστής στο πρώτο μου κείμενο!

L' Aesthete Soleil είπε...

Τιμή μου είναι. Σ' ευχαριστώ καλή μου φίλη

Spy είπε...

Καλώς ορίσατε και από εμένα.
Η εμφάνισή σας στο blog μου, είχε κάτι το μυθικό, και χολλυγουντιανό συνάμα, και με εντυπωσίασε, κάτι που μου συμβαίνει όλο και πιο σπάνια.

Καλή πορεία σας εύχομαι.

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

ευχαριστώ φίλτατε spy για τα καλά σας λόγια! μάλλον σας άγγιξε το άρωμα του χρόνου. Ή η πατίνα. για να δούμε που θα πάμε απο εδώ.

Spy είπε...

Θα πάμε κάπου, αν κάνετε και καμιά ανάρτηση που και που...

(δεν ξέρω αν γνωρίζετε την άποψή μου για την λεκτική επαλήθευση, κάτι σαν Ιερά Εξέταση μου κάνει...)

gregory είπε...

παντα ηθελα να μηλησω ...με αυτη που ....αγγιξε το θεο...καλως σε βρησκω ..μαρια ......

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

καλώς ήρθες gregory. αναρωτιέμαι για κάθε επισκέπτη ποιος δρόμος τον έφερε. Θα μου πείτε κάποια στιγμή έτσι δεν είναι?

gregory είπε...

εγω σε βρηκα σε ενα σχολιο και μου αρεσε το ονομα σου....και ακομη η λεξη ...η πατινα..δεν ενοης το πατινι??...και καλη αρχη...

Μαρία Μαγδαληνή είπε...

H πατίνα είναι τα σημάδια του χρόνου πάνω στα αντικείμενα. Νομίζω ότι κυριολεκτικά έχει να κάνει με την πρασινωπή όψη που παίρνουν τα χάλκινα αντικείμενα όταν οξειδωθούν.